Lisa Vlieger is met haar 28 jaar al een doorgewinterde Altiosser. Na een korte onderbreking is ze een jaar geleden weer bij Altios teruggekeerd, een beslissing waar ze ontzettend blij mee is. "Bij Altios kan ik mijn passie voor klantrelaties en servicegericht werken volledig benutten én verder ontwikkelen." Ontdek in deze blog hoe haar ervaringen in de horeca hebben bijgedragen aan haar succes bij Altios en waarom zij ervan overtuigd is dat dit dé plek is waar alles mogelijk is.
Wanneer ben je begonnen bij Altios?
Op 1 februari 2024 ben ik opnieuw begonnen bij Altios. Ik zeg opnieuw, want mijn avontuur bij Altios begon in mei 2019. Toen startte ik als commercieel verkoper buitendienst. In die rol was ik verantwoordelijk voor de mobiele telefonie, relatiebeheer en alle verkoopprocessen. Relatiecontact, relatiegesprekken, alles kwam voorbij. Ik had het enorm naar mijn zin, maar ik droeg altijd een andere droom met me mee: werken in de horeca. Met mijn achtergrond in de hotelschool voelde ik dat het tijd was om die droom na te jagen. Toch wist ik diep van binnen dat ik ooit terug zou keren naar Altios.
Nu ben ik sinds een jaar terug. Ik ben begonnen bij de Marketing en Front Office en sinds 1 januari 2025 volledig gestart met de rol van Customer Success Manager. In deze functie richt ik me op het succes van onze relaties. Door gesprekken te voeren met zowel onze relaties als interne teams, werk ik continu aan het verbeteren van onze dienstverlening. Hier komt mijn horeca-ervaring goed bij van pas. Mijn doel is om onze relaties optimaal te ondersteunen en te begeleiden, zodat zij het maximale uit onze diensten halen.
Wat zijn de redenen dat je weer voor Altios gekozen hebt?
Bij Altios krijg je de vrijheid om creatief te zijn, eigen ideeën in te brengen en echt impact te maken binnen de organisatie. Er wordt niet alleen geluisterd naar wat je te zeggen hebt, maar er wordt ook actief iets met jouw input gedaan. Dit zorgt ervoor dat je je gewaardeerd en gehoord voelt.
Ik heb in de horeca veel geleerd over klantgerichtheid, het creëren van bijzondere ervaringen en het overtreffen van verwachtingen. Toen de kans zich voordeed om terug te keren heb ik die met beide handen aangegrepen. Altios biedt namelijk niet alleen een fijne werkomgeving, maar stimuleert ook om continu te groeien, zowel op professioneel als persoonlijk vlak. Dit zie je terug in de ruimte die je krijgt om jezelf te ontwikkelen en nieuwe vaardigheden te leren. Hier kan ik mijn passie voor klantrelaties en servicegericht werken volledig benutten én verder ontwikkelen in een hele nieuwe functie. Hoe leuk is dat?
Wat zou je anderen vertellen over Altios?
Altios is dé plek waar alles mogelijk is. We knallen samen met het hele team om onze relaties de best mogelijke ervaring te geven en hebben daarbij ook nog eens veel plezier. Iedereen gunt elkaar het beste en dat voel je elke dag. Ik ga met een glimlach naar mijn werk, omdat ik weet dat ik deel uitmaak van iets bijzonders.
Dit komt allemaal samen in ons DNA: alles draait om het creëren van een onvergetelijke ervaring. Of je nu een relatie of collega bent, we willen dat je ervaring bij Altios uniek en bijzonder is. Dit vormt de kern van hoe we werken en wat ons drijft. Het is onze motivatie om altijd dat extra stapje te zetten. Dit uit zich in onze drie kernwaarden: Vrienden, Next Level en Verrassend.
Vrienden: We bouwen sterke, langdurige relaties gebaseerd op vertrouwen, openheid en aandacht. Niet alleen met onze relaties maar ook met onze collega's.
Next Level: We dagen onszelf uit om constant te verbeteren en het maximale te bereiken. We gaan altijd voor de 10+.
Verrassend: We gaan altijd voor dat stapje extra, we verrassen onze relaties en collega’s op een positieve manier.
Met deze mindset blijven we vooroplopen. We werken hard, hebben plezier en zetten onze klanten én collega’s op nummer één. Samen maken we het onmogelijke mogelijk! Wie wilt dat nou niet?